viernes, 21 de septiembre de 2012

Benvinguda!

Boranit a tothom!








Pensava que això de fer un bloc seria més difícil, i per si de cas he fet només la planta baixa. Ja no estic per aquests trotes!

Bueno, anirem fent. A poc a poc i bona lletra. Bona lletra perquè la fa automàticament la màquina, que si no... Sóc de la vieja escuela, on la cal·ligrafia suposava tot un art. Lletres recargolades... Ja sabeu a què em refereixo!

Avui s'acaba l'istiu, ves quina cosa. Comença la tardor. Sí, después d'una sempre ve l'antra, ja ho sé! Però la tardor m'agrada perquè és quan prenem més moscate... Castanyes! Volia dir castanyes! I es fa la festa del Japolin... Hendosin... Guelobin... Bueno, una festa inglesa que els nens se disfressen. A mi no me cal disfressar-me. L'edat m'ha anat transformant en el que ara sóc, una vella xaruga i arrugada.

El Ramon no sap que estic fent un bloc. Bueno, no cal que li digueu, si el veieu un dia fent capcinades en un banc del Passeig. Només comproveu que respira i adiós, muy buenas! Se desperta d'un mal humort...

Apa, macos! Fins una antra!

Amb molt de carinyo,
Toneta

4 comentarios:

  1. M'agradat molt llegirla.Cada vegada es supera mès.
    Petò.
    @sionpuy (Assumpta)

    ResponderEliminar
  2. Frisso per segui el teu proper comentari. Un expatriat

    ResponderEliminar
  3. Iaia Toneta!!saps posar-hi humor i llum allà per on passes!! M' encanta llegirte...ets la Iaia de tots els catalans.Salut i records al teu marit Ramón!

    ResponderEliminar